22 Hazirane 2026
açık
Karlıova Kaymakamı Abdulselam Bıçak, 125. Anaokulu’nun yıl sonu sergisini ziyaret ederek öğrencilerin çalışmalarını inceledi, öğretmen ve velileri tebrik etti.
Karlıova ilçe Kaymakamı Abdulselam Bıçak, 125. Anaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu sergisine katıldı. Sergide öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmaları inceleyen Kaymakam Bıçak, öğretmenler, öğrenciler ve velilerle bir araya geldi. Emeği geçenleri tebrik eden Bıçak, öğrencilere başarılar diledi.